Direktlänk till inlägg 8 maj 2008

torsdag

Av matilda westlin - 8 maj 2008 10:48

idag är det torsdag och jag har inte gått i skolan varken idag eller igår, allting beror på att jag inte har kunnat sova :s så jävla irriterande. men det är tur att vi har haft ganska korta dagar både igår och idag så jag har nog inte missat alltför mycket men imorgon måste jag bara gå, vi har prov "/ igår tog jag det bara lungt på dan senare på efter middagen så gick jag upp till lv5 där alex var, lekte med hans vovve sen gick vi en sväng med den :) det var as mycket militärer där uppe :s haha typ tre stycken skrek åt mig när jag kom dit upp och frågade vafan jag gjorde där, haha jag blev as rädd ;p ! sen åkte vi runt i raggarbilen, åkte bla upp till pappa för att hämta min kamera :) sen for vi hem till alex och ni skulle ha sett hans katt, det var fan den sjukaste katten jag nånsin träffat, gaah jag dör! den var super fin och dögullig så jag ville såklart klappa den men när jag gör det så fräser den åt mig och slår tassen as hårt mot mig hand, haha jävlar vad jag blev rädd. jävla katt, haha! ;p

sen gick jag hem, då var marcus hos mig, vi pratade en stund sen for han hem och jag gick och la mig. kunde inte sova då heller men när jag äntligen somnar så vaknar jag utav att jag har världens panik :o så jag sov nästan ingenting inatt. idag ska jag bara vila, försöka plugga och träna ikväll med tjejerna :) pusspåer


uppdatering;

nu har jag precis kommit hem, jag tog en prommis med vovven runt sidsjön, haha min nya hobby typ ;p eller så inte. usch jag måste börja plugga snart, jag kommer inte hinna ikväll med tanke på att jag ska iväg och träna. sitter och lyssnar på en massa musik nu, gaah jag blir på så fruktansvärt bra humör utav vissa låtar, försöker hitta en hårdrockslåt jag hörde på träningen i måndags, jag blev kär helt enkelt! men hittar den ej"/ aja nu ska jag ringa lindagumman:) pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards