Alla inlägg under oktober 2009

Av matilda westlin - 30 oktober 2009 18:34

Hej påer! Mamma kom och hämtade mig förut, vi for och köpte en skinnjacka till henne, lite motorcykelstil ;) Ingen jacka jag skulle kunna tänka mig men mamma blev helt såld i den =) Sedan for hon och handlade mat och jag gick på stan, shoppade lite på h&m sen gick jag och köpte chips och grejer på Hemköp och sedan Thaimat i husvagnen :) Så nu väntar jag på att min älskling ska komma hem :) Är ca en timme kvar.. Jag längtar ihjäl mig! Så ikväll blir det bara lungt :) Jag har även köpt en fem liters box vin =D


Åhgud, till veckan måste jag börja träna och äta nyttigt.. Jag dör vad jag har gått upp i vikt! Jag testade min studentklänning förut och jag får inte igen dragkedjan.. Hjälp, det här är hemskt! Jag har gått upp jätte mycket i vikt så till veckan måste jag ta tag i det här.. Vilket jag har sagt förut men jag har ingen motivation.. åhh, peppa mig!! "o

Av matilda westlin - 30 oktober 2009 14:47

Hahaha, only for you Moa :D




Av matilda westlin - 30 oktober 2009 14:41

Jag har lagt upp det här klippet en gång förut men det är så jävla roligt, haha jag vet inte hur många gånger jag, Moa & Jessika kikade på det här igår.. HAHA!!


Av matilda westlin - 30 oktober 2009 07:52

Idag är jag uppe tidigt, vaknade av att Moa gick på toa.. Jag är så fruktansvärt lättväckt så igårnatt sov jag inte speciellt mycket, haha båda Moa & Jessika har legat och haft konstiga grejer för sig.. tex Jessika slängde armen as hårt om mig och Moa pratade typ i sömenn, haha! Men det har varit superkul dom här dagarna :) Dom kom i onsdagkväll och då blev det en hel del vin, vi surrade och hade jätte roligt :)


På torsdagen så vaknade jag klockan sex, jag hörde att Moa var uppe så jag gick upp med henne och så la vi oss med täckena i soffan och kikade på tv :) lillgumman hade feber :( Men vi gjorde ordning fika sen vaknade Jessíka så vi fikade framför tvn och myste :) Jessika tog bussen vid tio till Sollefteå för att hämta sitt legg men Moa & Jag stannade hemma och gud vilken seg dag! Haha, vi somnade vid halv elva och sov ca två timmar sen vaknade vi och gjorde lunch, blev thaimat :) Sen kikade vi på några avsnitt på tv3/play och så somnade vi om igen och vaknade kl fem! Haha, herregud vi var så himla sega och bakis.. Vid sex mötte vi Jessika nere på stan så gick vi hem och beställde en Largepizza från Bite line :) Så det blev pizza och mammas pojkar :D Gick och la oss vid ett.


Nu har tjejerna precis åkt och jag kikar på the voice :) Jag ska nog lägga mig och sova en stund till, är jätte trött!

Av matilda westlin - 28 oktober 2009 22:42

Ikväll är Moa, Tua och Jessika här :) Vi dricker vin, äter chips, godis och surrar en massa :) Hur mysigt som helst! Tua ska alldeles strax hem eftersom hon ska jobba imorgon :( men Moa och Jessika sover över här :) Mysigt :D <3 och dom åker till Norge på fredag istället för imorgon :D vie, loveli!


Jag saknar min Anton!

Av matilda westlin - 28 oktober 2009 11:44

Godmorgon! Jag vaknade vid tio imorse, ganska lagom tid så man inte sover bort hela dagen :) Men jag måste skärpa mig, nu till veckan börjar jag jobba så då får det bli tidiga kvällar och tidiga morgonar! Men det ska bli så kul, mamma & jag blir då kollegor under sju veckor :D Jag längtar! Farfar var alldeles nyss här med några matkassar så nu har jag allt jag behöver i matväg igen :) Dom är så gulliga! Dom far till Gran Canaria imorgon, åh härligt! Jag vill också fara iväg! Känns längesen vi for någonstans nu fast det var ioförsig i Agusti men vi brukar alltid åka på både vintrarna och sommaren så vi får se hur det blir nu.. Jag vill iaf åka, skulle vara supermysigt att dra iväg med Anton också :) och det har vi surrat om så vi får se när det blir :D Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, Moa skulle komma in till stan på eftermiddagen så då kommer hon & Jessika hit :)

Av matilda westlin - 28 oktober 2009 00:45

  

Ja, ännu en sen kväll.. Jag kommer aldrig i säng i tid! Men ikväll är det Moas fel eftersom hon tvinga mig att logga in på msn.. Msn som jag hatar! Förstår inte det roliga med det.. Jag hade inte varit inne på ett år vilket jag tänker fortsätta med.. BOOORING!! .. som grabbarna i klassen hade sagt.. Haha! Jag saknar min klass väldigt mycket faktiskt!! Tappade kontakten gjorde man också, tråkigt! men s[ blir det v'll.. och nu strejkar mitt tangentbort ocks[.. vissa bokst'ver slutade att funka som ni ser, hm.. skumt! nej, nu m[ste jag sova.. godnatt!
Ovido - Quiz & Flashcards