Alla inlägg den 16 januari 2008

Av matilda westlin - 16 januari 2008 22:23

igår när jag gick till skolan var jag överlycklig eftersom jag skulle få träffa linda, gud vad jag kramade om henne när vi sågs, sen påväg till skolan hade vi en massa att prata om som alltid :) träffade malin och tilda också, sötingar! aja förutom att det var kul att träffa mina snyggingar så var dan jävligt tråkig, jag är döless på skolan! bara prov och långa dagar hela tiden. aja tur att det är helg snart och så fyller ju min golinda 18 år också :) det ska bli grymt kul!

idag har jag haft fullt upp med en massa jag har fixat tillsammans med marcus som tog ledig från jobbet för att hjälpa till, allt gick bra och marcus är så gullig så! så idag har jag ej varit i skolan, ska dit imorgon istället.. uäe känns som om jag har missat så himla mycket nu! & nu ikväll har jag ätit en massa glass, gjort ansiktsmask och pratat i telefon :) så nu ska jag fika lite, sen sova. godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards