Alla inlägg den 25 januari 2008

Av matilda westlin - 25 januari 2008 19:25

fredag idag och äntligen helg :) haha nog för att jag inte har gått på skolan den här veckan men det är mycket skönare med helg. igår höll jag på att få nå fel, skulle börja plugga på provet vi hade idag, men helvette det gick fan inte.. jag gjorde allt annat än det, ringde linda, jenny, marcus, såg på tv, satt vid datorn och allt möjligt, nä usch kunde verkligen inte plugga. och ännu värre var att jag inte kunde somna igår heller, jag kunde inte sluta tänka på han! fan vad allt känns konstigt, förstår inte vad som händer "/ men tillslut somna jag men såklart så försov jag mig imorse så jag fick ringa linda och säga att jag inte kunde komma till gympan, så jag tog det lungt istället för at stressa, var så trött! men sen ringde linda och sa att malin och hon också sket i gympan så vi gick till stan istället, åt lunch på charm och hade det så trevligt! sen gick vi till skolan och skulle göra provet och herregud vilken tur har jag hade, jag kunde nästan ingenting men malin var jätte gullig och hjälpte mig så jag klarar det förhoppningsvis :) första provet jag inte pluggat till, haha jag har haft riktigt bra på varenda prov hittils i både ettan & tvåan ;p men nu orkar jag bara inte plugga, det finns så mycket annat jag inte kan sluta tänka på. menmen, gick med malin in till stan efter skolan, lämnade tillbaka en vit stickad kofta jag köpte för nån veckan sen, malin handlade lite på bodyshop sen tog hon bussen hem och jag gick till cleo. var massor med folk där så jag hoppade in och jobbade ett tag :) kanske ska jobba imorgon en stund också, var så längesen :o sen vid fyra tog jag bussen till pappa och hjälpte han att bära några kartonger till nylägenheten, gud den är så fin och jag älskar att den bara ligger två trapphus ifrån våran förra lägenhet, det är så fint där:) åt middag där sen for jag och pappa till marcus, skulle lämna mat till han, då var peter och figge där så vi gick in en sväng och kikade på marcus nya ljud som han och grabbarna grejat med idag ;p och nu är jag hemma. har tagit fram lite filmer mamma har bränt ner som jag ska ha med mig till jenny ikväll, vi ska ha mys där, hon jag och linda :) så ska jag kika på hennes nya lägenhet också :) det blir mysigt och förmodligen kommer marcus hit och sover med mig inatt=) men nu ska jag göra mig klar och gå iväg till jenny, puss

Ovido - Quiz & Flashcards