Alla inlägg den 30 januari 2008

Av matilda westlin - 30 januari 2008 14:00

hellu, sitter idatasalen nu, väntar på att vi ska börja.. usch idag är både jag och linda svintrötta, känner mig på riktigt dålig humör.. det började med att jag skulle gå och lägga mig igår, men det var så fruktansvärt varmt i mitt rum och marcus tog sån stor plats isängen så jag kunde helt enkelt inte sova. fick sms utav linda vid ungefär ett, hon skrev att hon inte heller kunde somna så då låg jag och smsade med henne litegrann sen tillslut försökte jag somna.. vettefan när jag somnade men jag vaknade grymt tidigt utav att marcus skulle till jobbet och så kunde jag inte somna om heller :/ grymt less! aja, hela dan har gått nu iallafall, bara sista lektionen kvar:) ska jag hem och vila när vi slutar, det är träningen ikväll också som jag förmodligen ska bli piggare utav. aja nu börjar vi, puss


kl 21:47

ja efter skolan så tog jag och linda en prommis hem, ioförsig så gör vi alltid det men .. haha! men det tog längre tid en vanligt, både var så sega, det har varit en så sjukt tröttsam dag! jaja när jag kom hem så gjorde jag inte speciellt mycket. jag var aldrig och tränade ikväll heller, orkade verkligen inte :o uäe jag kommer aldrig igång :o istället var jag, mamma och maja ner o solade :) så det var skönt! nu ska jag fika, sen blir det tvn och sova, god natt!




Ovido - Quiz & Flashcards