Direktlänk till inlägg 14 januari 2008

måndag

Av matilda westlin - 14 januari 2008 13:48

nu är helgen över och det är måndag men ingen skola, förjävla skönt :) känner mig lite småsnuvig idag, hoppas jag blir frisk snart :o

i helgen har jag inte gjort speciellt mycket, i fredags var jag med lisa och marcus på en fest hos johan, blev väldigt lungt för min del med tankte på att jag börjar bli sjuk, igen :/ men det var trevligt, kul att träffa lisagumman! drog hem till marcus vid halv två kanske, var där ett tag tsm med lisa, marcus och jacke sen blev det natti natti. synd att linda inte var med, jag saknar dig så mycket gumman! sen i lördags var jag på stan med marcus och hampus, gick och köpte öl åt hampus sen satt vi oss på donken och käkade, kvällen blev lugn hemma hos marcus, riktigt mysigt! pratade i telefon med linda i säkert tre timmar också :) annars har jag bara tagit det lungt, marcus kom hem till mig igår och sov med mig. så nu är han på jobbet :) har lagt in bilder på min bilddagbok förresten, kika :) jag heter mwestlin där. nu ska jag gå, puss


elva månader idag, älskling 

 
 
lisa

lisa

27 januari 2008 20:05

men vad söta ni är tillsammans! =)

http://edvall.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards