Alla inlägg den 16 september 2007

Av matilda westlin - 16 september 2007 23:55

fredagen blev lugn, var så jävla trött så jag och marcus orkade inte festa som vi hade tänkt, så vi gick på bio istället. vi var as sena ner till bion så vi hann inte ens välja film, vi fick bara ta den som tanten i kassan sa, så det blev "rush hour 3". marcus blev nöjd men jag tyckte den var dryg! lite småkul men ingen jag hade valt själlv ;) aja det var mysigt. sen gick vi hem till mig, såg en beckfilm, "det tysta skriket" hette den, jätte bra! På lördagen så var jag och marcus på stan, skulle kika på lite kläder och sånt men det var så jävla mycket folk så vi sprang bara en snabbis på gina och systemet, jag hittade en svart söt topp på gina som jag köpte :) sen for jag hem till marcus och gjorde mig klar sen ner till stan och mötte lisa. Så skjutsade malin, mig linda och lisa till matfors till mathilda :) var sjukt mysigt, tack för kvällen tjejer. vi åt middag och satt o pratade tills klockan var halv nio ungefär då vi tog bussen till stan. hamnade hos kicken först, sen drog vi vidare till tim, blev där hela kvällen.. vid halv ett blev vi hungriga så vi gick till subway och käkade, sen gick jag och linda hem :) och idag for jag till marcus så fort jag hade vaknat, saknade han så himla mycket! blev där hela dan, vi åt kinamat, massa glass, melon o myste! sen kom mamma och hämtade mig vid elva så nu är jag hemma och ska gå och sova, puss


knäppte en massa bilder i helgen, men tyvärr så gick kameran sönder på tims fest så jag fick inte in några bilder i datorn :/ så jävla less! men fick tag på några ;p

Ovido - Quiz & Flashcards