Alla inlägg den 27 september 2007

Av matilda westlin - 27 september 2007 14:23

idag är jag hemma ifrån skolan, för det första har jag sovit jätte dåligt inatt. har drömt en massa igen ;o också kunde jag inte somna om heller. sen skulle jag till sjukhuset imorse typ halv åtta, o då var man inte pigg precis, så jag for dit, mamma fick skjutsa mig. belv där ett bra tag sen for jag hem.. var så himla trött så jag pallade inte att gå till skolan idag, la mig och sov en stund. så nu har jag precis vaknat och är pigg :) nu ska jag ta och lyssna på musik och laga mat, haha pommesfrites och kyckling (; sen måste jag plugga, uuh jag vill inte! har prov imorgon och det är tusen frågor som inte går att fatta. måste göra det nu, ikväll hinner jag inte för jag ska ut och äta med maja & pappa sen ska vi på bio :) men det ska bli jätte mysigt. pratade med linda förut med, hon är också hemma idag ;p och malin med tror jag, haha! näe nu ska jag äta sen plugga :/ pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards