Alla inlägg den 24 september 2007

Av matilda westlin - 24 september 2007 15:00

har data nu, har precis skrivit klart mitt cv så passar på att skriva min blogg nu också.. I fredags var jag, marcus, cattis & björn på bio. Vi såg filmen "supersugen" haha så jävla rolig film! och det var sjukt mycket folk på bion :o senare gick vi hem och myste! i lördags skulle jag igentligen ut med tjejerna men jag var så otroligt trött, hade jobbat på dan sen hade jag ingen lust, så jag & pappa for ut och övningskörde, skjutsade hampus till hydro där han skulle träffa carro sen for vi vidare och köpte massa chips, godis och sånt :) for hem till marcus och blev där hela kvällen, badade o myste! pratade också med jenny hur länge som helst, min gogumma! saknar verkligen den tiden då vi umgicks varje dag!

sen på söndagen så kom figge & offer hem till marcus, dom var där ett tag sen for jag ut med mami och övningskörde :) blev en jätte lugn helg men dömysig! o ikväll blir det träning, gud vad jag längtar!


idag när jag kom hem från skolan så var helena hos oss, min moster. hon jobbar som reseledare och chef för apollo så hon är nästan aldrig hemma så det var jätte kul att träffa henne (: vi åt och pratade en masssa, sen gick jag och mötte linda o jenny och gick till träningen :) jätte roligt pass ikväll. fick även reda på att jenny var på bio samtidig som mig i fredags, fast vi träffade inte varann, haha fult!

nu har jag precis ätit en massa fika,gott. ska ta ett bad nu också, sen ska jag skriva en uppsats/läxa tills imorgon.. aja ska gå, pusss


en bild på mig och min älskling :)



Ovido - Quiz & Flashcards