Alla inlägg den 20 september 2007

Av matilda westlin - 20 september 2007 09:41

var as sen imorse, allt blev åthelvete.. för det första så kom jag aldrig upp nångång, var så otroligt trött! Sen skulle jag hämta mitt kaffe men näe då tappade jag koppen i golvet så allt kaffe flög över hela golvet och koppen gick sönder, så jävla typiskt! aja sen gick jag och mötte linda, sen som jag var.. då berätta hon att vi har skolfotografering idag ;o herregud, ännu värre! och nu sitter vi i datasalen, ska göra ett projekt om gatufesten. valde precis aktivitet till friluftsdagen också, det blev hästridning, haha nice! näe nu ska jag göra nått vettigt ;p ikväll blir det träning med tjejerna iaf, gud vad jag längtar :)


nu är jag äntligen hemma, höll på att somna i datasalen innan vi fick gå hem, man är alltid trött :o slapp fotot idag iaf, ska ta det nästa fredag eller nått, tur det! nu ska jag bara slappa o vänta tills pappa kommer och hämtar mig så ska jag hem till han å äta mat, mysigt! sen blir det träning, puss!


(22:20)

nu har jag varit och tränat, svin skönt och ett så otroligt roligt pass. var jätte sen till träningen eftersom jag varit o käkat, övningskört och en massa så pappsen tog o skjutsade mig dit, söt! så mötte jag linda och lisa där :) och enligt linda är jag dålig på att planera, haha därför jag jämt kommer försent, lalala som om inte du är det pussssötis;) & lisa som är min lilla "bekant", hih söta tjejer =) sen gick vi hem och pratade en massa, alltid lika mysigt! näe nu ska jag göra mackor o ta ett bad :) synd att inte min älskling är här, jag saknar dig marcus! puss


Ovido - Quiz & Flashcards