Alla inlägg den 28 september 2007

Av matilda westlin - 28 september 2007 15:17

igår så var vi ju ut och åt, svin mysigt och jätte god mat. sen blev det bio, vi såg bristande bevis.. skit bra film! kom hem rätt sent, så skulle jag börja plugga, gick inge vidare, jag blev bara sur och grinig för att jag var så förbannat trött och det gick såklart ut över marcus, förlåt älskling. sen imorse så var jag förtrött för att kliva upp och gå till skolan vid åtta, så jag tog sovmorgon och gick till nästa lektion som var idrott. vi skulle springa, ta puls osv.. var ganska jobbigt med tanke på att jag har världens hosta och börjar bli förkyld. och sen hade vi näthandelsprovet men det gick skit :o aja, är hemma nu iaf, väntar på att marcus ska komma hit så ska vi ner på stan och shoppa :) sen ikväll blir det lungt, ska jobba imorgon på cleo så jag far nog till marcus ikväll och myser med han. men imorgon blir det nog party, jag är sugen som fan (; snart fyller min älskadejenny år också, gud vad jag längtar (; då blire feest! näe nu ska jag göra mig klar & vänta på min baby, pusss

Ovido - Quiz & Flashcards