Alla inlägg den 2 juni 2008

Av matilda westlin - 2 juni 2008 18:01

i lördags så gick jag och mötte linda ungefär vid sextiden sedan gick vi tillsammans till lisa där vi satt oss ute på lisas balkong, läste skvallertidningar och drack vin :) surrade en massa skit som vanligt också ;) senare kom lite folk till lisa, vi blev där i princip hela kvällen sen gick vi ner till stan och yrade på.. blev en ganska tidig kväll :p haha!! söndagen tillbringade jag ute på altan i det undebara vädret :) på kvällen gick jag till linda och lisa och sa hejdå till mina älsklingar. gaah, ha det så jätte härligt nu tjejer så ses vi på skolavslutningen ;)

idag; hade ingen aning om när vi började imorse, shitt vad det märks att linda inte är hemma och håller koll på mig ;p men jag gick ner till tolv ungefär. vi hade bara betygsamtal sen gick jag och tilda in till stan :) jag köpte; ett linne, två shorts, massa småsaker och en svin dyr kräm från maskrosen :o sen gick jag och satt mig på torget med jenny och stekte i solen :) gaah så underbart!! nu är jag hos hampus i hans lägenhet, vi har precis gjort iordning sallad som vi ska äta till middag :D lalala, duktiga vi är. var meningen att jag och maja skulle dra och bada på sporthallen idag men lillgumman slutade så jävla sent så vi sket i det. nu ska vi vänta på pappa och äta sen, får se vad som händer ikväll :) är as peppad på att dra och bada i sidsjön, lalala nån fler? :) imorgon natt åker vi till grancanaria :D ska bli så jävla kul och skönt! men nu ska jag dra, pussis

Ovido - Quiz & Flashcards