Alla inlägg den 24 juni 2008

Av matilda westlin - 24 juni 2008 12:35

nu sitter jag på cleo och har lunch :) har ätit världens godaste baugette, en sån som jenny och jag alltid åt varje fredag när vi gick på höglunda ;) miss. det är ganska lungt idag, kanske blir lite mer folk senare? :) men det är skönt för då hinner jag springa lite ärenden på stan, jag ska bla byta storlek på en tröja på gina sen måste jag lämna in mina nya klackskor på omklackning :o fan vad alla skor är sämst! jag har typ haft dom fyra gånger och klacken är helt försörd nu, sämst. aja jag får lämna in dom så dom blir fina igen :)

igår efter att jag varit på middag hos farmor så for jag och pappa o handlade en massa mat hem till mig :) älskar att handla med honom, nån tidning och lite annat slank ner i min korg också ;) lalala. sen när jag kom hem så kom jesper och hämtade mig, då for vi till sidsjön för att bada men då träffade vi fredde & två killar till där, dom tyckte att vi hellre skulle åka till typ alltsa och bada så vi for dit istället. till en dömysig sjö :) så nu har jag tagit mitt första dopp, de ni ;) aja nu ska jag passa på att springa på stan en stund medans det är lungt, pussalla

Ovido - Quiz & Flashcards