Alla inlägg den 25 juni 2008

Av matilda westlin - 25 juni 2008 17:34

igår efter jobbet så kom pappa och hämtade mig, då for vi upp till famor och käkade pizza :) senare tog jag och pappa en prommis runt i haga. hittade även en skit ful gunga som vi fjantade oss med, haha :) sen gjorde jag inte så mycket mera, såg film och tog det lungt :) hampus & jesper kom förbi och lånade mediagaten, sen har jag även bokat tvättid för första gången ;) haha! och så kom rasmus och en annan jesper förbi och sa hej en snabbis:) sen somnade jag och milla.


imorse försov jag mig, vaknade utav att mormor ringer och frågar om jag är vaken men det var jag icke :o så upp med världens panik, gjorde mig snabbt klar och sprang ner till stan.. då upptäcker jag att jag har as ont i fötterna, då har typ min nagel spruckit, gaaah :s vilken skitstart på min dag!! plus att jag hade världens bad hair day, inte min dag. aja, jag jobbade på som vanligt och vid tolv kom lotta dit :) jag gick och köpte mat i den där vagnen med thaimat, grymt gott, min favorit :) annars så har dan har varit jätte kul ändå, mycket folk.. linda och lisa kom in och sa hej en sväng:) plus att jag införskaffade mig ett par nya ballerinaskor och en tredagars gatufestbiljett :) så nu är jag nöjd.

efter jobbet kom pappa och hämtade mig på moppen, mahaaa, jag höll på att dö i skratt! as mobbad moppe plus skit fula hjälmar hade vi, lotta höll också på att garva ihjäl sig ;) men det funkade och vi kom hem snabbt ;)

nu har jag precis ätit mat, jag har även fått bullar utav hampus, haha sötingen har bakat idag och så gav han en påse till mig, haha :D nu ska jag hem och städa :o sen ska jag nog umgås med linda ikväll :) får se vad vi hittar på =) nu ska jag kila, pusspåer.

Ovido - Quiz & Flashcards