Alla inlägg den 14 juni 2008

Av matilda westlin - 14 juni 2008 18:17

hejalla. gaah, jag har verkligen inte haft tid med bloggandet :o ända sen jag kom hem från grancanaria så har jag haft fullt upp, det har varit nånting hela tiden :o jag varken orkar eller har tid att berätta om resan men jag kan säga att jag har haft det grymt härligt och sjukt kul :) vädret har varit rätt bra men vi hade lite moln några dagar också :o solade på dagarna sen på kvällarna blev det mycket drickande för mig och hampus :) sen på natten till torsdag så kom vi hem, klockan var typ tre ungefär. somnade vid femtiden så det blev inte mycket sömn precis :o sen på dan hade jag fullt upp med massor jag skulle fixa till kvällen.. lindagumman kom till mig vid sju ungefär, då åt vi tillsammans :) jag hade lagat tacotårta, hah. så blev det lite förfest för oss efter maten, hade as mycket att prata om :D sen drog vi ner till stan och träffade lisa :) då tog vi bussen till granloholm där jocke hade fest.. haha, det var inte speciellt mycket folk där så vi drog ganska fort in till stan, yrade runt där ett bra tag sen skulle vi gå på bk men då stängde dom, värdelöst. så vi bestämde oss för att gå hem istället, var as kallt ute då :o men kvällen var faktiskt kul ändå :)


igår (fredag); jag tog en prommis hem till linda vid ett ungefär, då bestämde vi oss för att ta ett varv runt sidsjön och det gjorde vi :) var as skönt ute och vi hade som vanligt massor att surra om så vi gick t om två varv ;) sen gick jag hem igen och började göra mig klar. åt middag nere hos pappa tsm med farmor och farfar :) sen kom linda till mig :D vi började dricka en massa sprit och sangria som linda köpt i spanien :) vi hade det jätte trevligt :) vid halv tio ringde hampus så bestämde vi oss för att gå bort till honom, han bor ju bara nått hus ifrån mig :) var ganska mycket folk där så vi satt där surrade och drack :) sen bestämde vi oss för att dra ner till stan, simon kom och skjutsade ner oss :) jag och linda gick in på stadshuset, resten av folket drog på bk.. tror jag :p hade skit kul hela kvällen, blev lite för mycket för mig bara :o aja jag hade iaf skit kul. tack älsklingslinda för kvällen =) sov hemma hos mamma. gaah, jag har inte träffat maja och mamma sen jag for utomlands så det var jätte kul att komma hem till dom :)

imorse vaknade jag vid tio, då hade mamma gjort världens goaste frukost till mig och maja :) så vi satt o åt och pratade om allt som hänt nu under den här veckan, skit mysigt :) vid ett kom pappa,hampus och agneta och hämtade mig, då for vi till ortviken för att det var typ ortvikensdag eller nått :P haha det var grymt. man fick hur mycket mat, dricka och godis som man ville, det kostade ingeting :o sen var det en massa tävlingar och sånt också. var bara där i nån timme sen blev det kallt så vi for ut birsta och köpte en platt tv till pappa och jag köpte högtalare som jag ska ha hos mig :)

nu har precis ätit mat hos pappa, sitter och småkikar på fotbollen ;) får se vad det blir ikväll, det blir iaf lungt.. nu ska jag gå hem, funderar på att hämta milla ikväll :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards