Alla inlägg den 23 juni 2008

Av matilda westlin - 23 juni 2008 16:53

vilket äckligt regnväder det har varit idag :o jag och linda hade planerat att dra och bada men bara för att jag är ledig så blir det regn, blää! imorgon ska jag jobba på cleo :) ska faktiskt bli riktigt kul med tanke på att vi ska ha 50% på hela affärn så det kommer nog bli mycket folk :D

idag har jag inte gjort nånting speciellt, bara varit hemma och tagit det lungt, badat, umgåtts med maja och bara haft det jätte skönt :) igår blev det filmkväll som vi surrade om, jag linda och lisa gick ner till ego där markus bor :) så vi såg på film med han, joel och mattias :) riktigt mysigt.

nu sitter jag och väntar på världens segaste pappa, så jag passar på att skriva blogg.. vi ska till farmor och äta sen ska jag upp till lägenheten, blir där ända fram till då jag börjar jobba den 7 juli :) ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, får se vad som dyker upp. pusspåer


bwt, jag fick ett riktigt gulligt sms utav sigrid förut där hon skrev att hon saknade tiden med mig. och jag måste faktiskt erkänna att jag saknar henne riktigt mycket jag med! det var en tid vi umgick typ hela tiden, en rolig tid med mycket tok ;) vi får se till att ses nu i sommar baby. - och appropå ingenting, säg till om nån har eller vet nån som vill sälja en bärbar dator, jag är i stort behov av en dator just nu :o

Ovido - Quiz & Flashcards