Alla inlägg den 6 juli 2009

Av matilda westlin - 6 juli 2009 21:36

Hej igen ;) det blev många blogginlägg idag.. Jag har iaf hunnit med massor under dagen, skjutsat Milla till mormor, varit och handlat flera doser med snus, umgåtts med min fina Anton och packat om min väska ett antal gånger.. Det fick bli pappas stora röda väska istället för min lilla..


Jag gick och mötte Anton vid halvsex tiden då gick vi och köpte thaimat och gick sedan hem till honom så ikväll har vi myst och ätit min favvomat ;) åh, jag kommer sakna honom :( och alla andra här hemma.. Hann inte träffa Moa nu en sväng innan heller, sämst :( Jag måste gå förbi Lisa och hämta min påse när hon slutar, måste ha med mig alla saker innan vi drar.. Nu ska jag plocka ihop allt och sätta mig ute och surra med mamma :) hinner nog med ett till inlägg innan jag drar, haha! Pusspåer

Av matilda westlin - 6 juli 2009 17:18

Men heeej, nu har jag packat ihop allt som jag ska ha med mig men tror ni jag får igen resväskan? NEEJ såklart inte.. Åh, trött jag blir! Så nu måste jag få låna pappas resväska som är ännu större för min går fan inte igen :s Jag har en sån där mellanstor Peak väska men den blev alldeles för smockfull.. Jag är väldigt trött och hungrig så nu ska jag och min älskling iväg och käka thaimat :) bye

Av matilda westlin - 6 juli 2009 14:02

Hej snyggingar! Igår när jag var klar med allt så drog jag ner till Anton, han och Jocke hade hyrt en film, köpt chips och cola så vi myste och satt och kollade på två filmer :) En var helt sjuk, en komedi typ, helt störd :D Det var en kille som flög utanför ett flygplan och vinkade till alla i planet, HAHA jag dog! Fast det var bara jag som skratta.. Anton & Jocke tyckte inte alls det var nå kul, haha sjukt film och exakt som min sjuka humor ;) och jag lovar att jag kommer tänka på den där flygaren nu när jag åker flyg i natt, haha ;) menmen, vi satt uppe till klockan blev tre ungefär sen somna vi.


Idag vaknade jag vid elva och då låg jag o smsade med Malin, vi bestämde att vi skulle ta en tur ner till stan så hon gick och mötte mig sen har vi gått på stan och shoppat massor idag :D Jag har handlat för över 1500kr ;) Köpte lite linnen sen hårfärg, bodybutter och massa mer :) Så nu har jag laddat upp tills jag ska åka till Tunisien ikväll :) gaah, jag är värsta oplanerad, jag har inte ens hämtat min resväska som jag ska låna av mormor :P Så jag har inte packat eller nånting :o


Just nu sitter jag på Cleo och väntar på mamma sen ska jag hem o packa och sedan hämta en påse hos lisa med mina kläder :) Måste också hinna med att träffa Moa och så ska jag äta middag med min älskling :) Åh, hur ska jag hinna med allt??


Justja, Malin tog körkortet idag :D ååh, lillgumman, grattis :D Fan vad du är grym tjejen! <3

Ovido - Quiz & Flashcards