Alla inlägg den 23 juli 2009

Av matilda westlin - 23 juli 2009 16:13

Yes, nu är man hemma igen :) Det känns superskönt även fast jag har haft det jätte bra :) Jag orkar inte berätta om allt vi har gjort men det har blivit solning, bad, båt/bananåkning, utflykter, stranddiscon osv osv.. Grymt härligt ställe, jag skulle lätt kunna åka tillbaka igen! 


Resan hem gick jätte bra fast jag sov nästan ingenting så jag var trött som en flodhäst när jag kom hem.. Drog till Anton på engång när vi kommit fram till sundsvall. Där hade han gjort världens mysigaste middag, tänt ljus i hela lägenheten och fixat hela dagen med en jätte god efterätt :D han hade t om bakat, det ni ;) Min kille, han kan han, haha ;) Vi hade det jätte mysigt, tog det bara lungt och bara myste :) 


Dan efter vaknade jag och fick världens frukost uppdukad, åh jag dör, han är så söt, min anton :) Ljus, mackor, melon, smoothie, jaa allt möjligt gott :D Sedan kom niklas dit och då fick jag skjuts av dom upp till Maria där jag gjorde om mina naglar :) Sen ner till stan igen och köpte en hårspray och linsvätska och så kom grabbarna o hämtade upp mig igen :) Då tog vi med oss Milla som varit hos mormor under dom här två veckorna och åkte en sväng förbi Lovisa :) Där låg hon, cilla och malin helt döda ;) Mina partybrudar som hade varit ut och låg och var bakis ;) Efter det for vi hem till Anton och där åt vi middag sen tog vi bilen bort och hämtade Lisa och sedan vidare till Lovisa där vi drack vin och hade jätte mysigt :) Drog ner till stan vid tolv men jag hade glömt legget hemma så jag kom inte in på krogen så jag och anton gick hem istället och det var nog lika bra det! Jag somnade påengång, haha trött tjej! Men kvällen var jätte mysig kväll, tack alla inblandade :D 

Ovido - Quiz & Flashcards