Alla inlägg den 14 juli 2009

Av matilda westlin - 14 juli 2009 22:45

Tjabba ;) har ar det helt underbart, nastan sa att jag skulle kunna stanna har for alltid.. Sjukt fina strander, hotellet ar grymt och maten ar bra.. Stora plusset ar att vi har all inclusive sa vi far ata och dricka hur lycket vi vill, ol, cider, vin, sprit.. vad vi vill ;) det ni :D vi solar o badar varje dag, hotellet ligger precis vid stranden sa man gar dit pa en min, as nice. sen poolen och inne pa hotellet hander det saker hela tiden, upptradanden, vattengympa, musik osv osv.. annu mera nice :D Idag var vi aven ut pa en batutflykt, superharligt, imorgon ska vi ut och se delfiner :D sen har jag, maja och fredrik akt bananbat, haha jag dog av skratt ;) maja och jag skrattade fran att vi satt oss pa bananen tills vi ramlade av i en kurvjavel sen upp igen och fortsatte garva, haha sa normala ar vi ;) mamma och jag bor i ett rum o maja och fredrik i ett annat sa det ar jatte mysigt :) jag har aven shopppat en as gullig strahatt ;) Sen har vi traffat tva jatte gulluga svenskar som htere hannah och markus som vi kakat middag med och traffat varje dag; riktigt gulliga :) men dom for hem igar sa det var trakigt.. Dom bor i sthlm sa jag hoppas vi fortsatter halla kontakten :D


Det anda minuset ar alla ackliga killar som finns har, alla verkar ha stora problem.. antingen sager dom rakt ut att man ar sexig eller sa sager dom att vi ska knulla.. helt sjuka i huvudet :s dom ar pa en hela tiden och det ar sjukt jobbigt.. jag sager hela tiden att jag har en pojkvan i sverige och hoppas dom ska lata mig vara men tror ni dom bryr sig.. nej.. alla killarna forstor semestern ganska rejalt for vart man an gar sa kommer natt nytt ackel och terrar en.. en kille knot t om upp min bikini och satt pa min solsang hela dan typ.. han vagrade ga, damn man far damp.. menmen jag har borjat blivit van och allt annat ar super sa det overvager ;)


Men jag saknar mina underbara vanner och fina pojkvan sa sjukt mycket <3 tack for alla gulliga sms jag far hela tiden :) mina pengar ar slut sa jag kan inte svara men skicka garna, jag blir jatte glad :) Nu ska jag ut i varmen tsm med dom andra, vi ses om en vecka :) pusspaer


pics fran gf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards