Alla inlägg den 31 juli 2009

Av matilda westlin - 31 juli 2009 15:50

Igårkväll gick jag ner till Barista och mötte Malin, Lovisa, Lisa, Sanna & Malin :) Vi drack smoothies och surrade :) Haha, min smoothie smakade gräs och var helt snorgrönsfärgad, haha usch!! Men det var jätte mysigt :) Fler såna kvällar tack! Sedan drog Lisa & Sanna hem men jag, Lovisa och Malin drog vidare till Invito och tog ett glas vin :) Riktigt mysigt hade vi! Vid tio så gick vi och mötte grabbarna vid hamnen, åkte med båt ut till tjuvholmen sen började det regna så då for vi och skjutsade in alla till stan men jag & Anton åkte till hans stuga och sov över där :) Så jävla mysigt, fan vad jag tycker om min baby!


Imorse när vi vaknade for vi in till stan och jag tog en dusch medans Anton gjorde iordning en jätte god kycklingsallad till oss :) Vi åt sen la vi oss o myste en stund :) Nu är jag på Cleo, har precis varit på systemet och köpt en rose vinbox till mig och Anton tills ikväll :) Jag ska förmodligen stå på Oscars och dela ut reklamblad till Msga ikväll men jag får inte med mig nån, ingen kan eller vill så jag vet inte hur det blir.. Åh jag vill göra det ikväll men vi får se! Nu ska jag gå och köpa kattmat till Millis :) Pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards