Alla inlägg den 25 juli 2009

Av matilda westlin - 25 juli 2009 15:25

ANTON, DU LÄSER MIN BLOGG :D HAHA ÄR DU SÖT ELLER


Nu är det bara 30min kvar sen har jag heelg! Fyfan vad skönt :) Jag längtar så jävla mycket tills imorgon, då ska jag bara ligga i soffan hela dagen och kolla på film sen vill jag äta Antons thaimat, det är så jävla gott! Så imorgon blir det världens mysigaste och segaste dag!


Idag har jag varit jätte trött så jag la mig bakom kylskåpet här bakom affären och vilade ett tag medans Maja tog hand om kunderna, åh lillan är så duktig! Hon sitter även och äter en chokladboll nu och jag har druckit typ tre liter cola, haha smala vi är när vi jobbar.. Anton kommer ner till stan när jag slutar, då ska vi gå och köpa mat till grillningen ikväll och möss till Milla sen hem :) Göra oss klara och sedan åka iväg till klingsta, viho fest ikväll ;) haha fan vad jag är seg idag men jag hoppas jag blir piggare snart annars kommer det barka ikväll, men det gör det nog ändå, haha! aja, nu ska jag dra, bye

Av matilda westlin - 25 juli 2009 10:31

Jag saknar min Moa :(

Av matilda westlin - 25 juli 2009 10:14

Igår efter att jag och min snygging fixat till oss så kom mamma och skjutsade oss ut till viforsen hem till Stoffe. Där var han, Robin, Linda, Rasmus, nån kille till och Daniel o Ziri :) Dom åt tacos och vi drack vin Anton o jag ;) Sen satt vi och surrade och hade jätte trevligt :) Lite senare började grabbarna dra sig ut mot gården och började köra cross och fyrhjuling, haha jag blev döpeppad på att åka jag med så Rasmus körde iväg oss på nån skogsväg där det var helt kolsvart, gropigt, fullt med vatten och lera ;p Han körde även som en dåre så gissa om jag skrek lite? Haha! Vi for typ tre kilometer sen vände vi, skit kul var det! Sen ville min baby också köra så jag hoppade bak och åkte samma tur igen men denna gång ännu galnare, vi körde även på en stubbe och jag mosade handen mot styret så idag har jag jätte ont i handen/armen :o Vi var jävligt störda om jag tänker efter idag eftersom alla hade druckit en massa, helst killarna som körde plus att ingen hade hjälm eller nått skydd alls, jävligt dumt! men det var kul och inget hände så det var bra :) Senare vid två/halv tre, då kom Björk & Madde och hämtade oss :) Blev en riktigt sen kväll, jag & Anton låg och myste o surrade tills klockan blev runt fem.. SÅ, FYFAN VAD JAG MÅR BAJS IDAG!


Just nu sitter jag på jobbet, jag vaknade tjugo över nio imorse, då var det bara att klä på sig och springa ner till jobbet.. Jag skulle öppna klockan tio så nu är jag här. Ska dricka en kopp kaffe sen när Maja kommer hit så ska jag fixa håret och sminka mig, hoppas det inte kommer några kunder innan 8-) 

Ovido - Quiz & Flashcards