Direktlänk till inlägg 26 september 2007

onsdag

Av matilda westlin - 26 september 2007 15:49

igår var en rätt skön dag i skolan, hade bara en lektion innan lunch, ilikeit! sen hade vi tre lektioner till men vi gjorde inte speciellt mycket på nån utav dom så det var skönt! sen gick jag hem, åt mat och följde med mamma till ikea, hon skulle köpa lite kläder. och jag hittade ett par jätte fint underkläder som jag verkligen ville ha, så jag fick dom bara för att jag var så gullig och följde med henne dit, haha (; sen skjutsade mamma mig till marcus. vi tog en jätte lång promenad, gick ända till ikea faktiskt.. viho riktigt skönt var det (: vi gick till baldershov också, marcus har ju spelat tennis & varit tränare där ända sen han var liten så alla känner han där, haha så jävla fult för när han kom in där så började alla jubla och nån skrek "en applåd för marcus reise" haha herregud jag trodde jag skulle dö av skratt. det var exakt som i en film ;p sen gick vi därifrån, då gick vi förbi en skog, då såg jag att det var en as skum kille som stog och kikade på oss i skogen och det var riktigt mörkt ute, jävla idiot! tur jag var med marcus så jag inte hade gått själlv ;o men sen gick vi och handlade, haha det var också så otroligt fult för vi var sist kvar i affärer, tillomed att dom som jobbade där sa åt oss att skynda oss för dom hade stängt för tio minuter sen, och då hade vi inte ens handlat klart allt :o aja köpte det mesta vi skulle ha till kvällen, sen gick vi hem till min älskling! då packade vi in allt i kylskåpet sen satt jag mig i soffan o kikade på "desperate housevifes" så sa marcus att han ville ha ost o kex så jag vart skitsugen jag med så jag gick och skulle hämta osten i kylskåpet och då ser jag milla sitta i kylskåper :s :o åhherregud vad hemskt, då hade hon hoppat in där medans vi packade in all mat, helt sjukt! ioförsig var det max nån minut eller tillomed nån sekund hon var där inne men ändå :S jag dör, min lilla millaälskling. och för er som inte vet det, så är milla min&marcus katt(; aja sen åt vi en massa kex, godis och kollade på tv. gick och la oss rätt sent, så imorse var jag jätte trött såklart :o men tur att vi hade friluftsdag och hade valt ridning så man kan säga att jag var ledig idag. duschade lite snabbt och sminkade mig, sen såg jag hade glömt min hårtork hemma, så typiskt så jag fick försöka locka mitt hår ändå fast det var blött, blev inge vidare men jag fick till det nogorlunda iaf. sen väckte jag marcus så tog han och jag bussen ner till stan och så gick jag o mötte malin & linda. Vi gick och fikade på charm påängång, behövde verkligen en kaffe o macka lite snabbt, as mysigt! hade som vanligt en massa o prata om, så det var riktigt trevligt. sen tog vi en tur på stan, hittade inget speciellt. har inte fått nå pengar än så jag orkade inte ens kolla ;p men linda hittade en skitsnygg jacka o malin en jättefin tröja :) nu är jag hemma, pappa ringde o ville att jag skulle komma till han o äta med han idag men jag hinner inte dit, ska träna ikväll sen måste jag plugga, bläää! men imorgon ska vi ut o äta, han jag och maja :) sen ska vi på bio, haha igen. mycket bio nu, har varit på tre filmer på typ en vecka nu, mys! näe nu ska jag äta middag. pusss

 
 
Ingen bild

sigrid

26 september 2007 22:37

du har aldrig berättat för mig att du har blogg? :D sötnosa..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards