Direktlänk till inlägg 30 september 2007

helgen

Av matilda westlin - 30 september 2007 22:23

i fredags kom marcus till mig runt fyratiden. då beställde vi pizza och myste! sen gick han iväg till offer och grabbarna, dom skulle ut :) jag var svin trött, så min kväll blev lugn, tog ett bad, gjorde ansiktsmask och såg på film med mami, mycket mysigt! sen gick jag och la mig ganska tidigt. på lördagen ringde min klocka vid nio, var faktiskt riktigt pigg då så jag gick upp, gjorde mig klar och gick ner till cleo. rätt skön dag, sprang lite ärenden på stan, och hade några kunder så dan gick fort (: sen kom pappa och hämtade mig så gick vi bort till stadshuset, det var nån dans/modevisning där och maja var med så det var kul, fett duktiga alla var ;o sen kom marcus ner till stan så vi gick och shoppade lite grann. köpte en tshirt, strumpbyxor, smink osv. sen fick jag underkläder, en foundation och ett midjeskärp utav min älskling, aaow sötis(; marcus gick och köpte en jätte fin tröja på mood också, snygging! sen gick vi hem, duschade, bytte om och gjorde oss klara. jag fick även för mig att jag skulle börja klippa min lugg och det gjorde jag , blää blev inge vidare. men tur man kan ha luggen åt sidan då syns det inte vad jag gjort ;p haha! sen gick vi och mötte lisa och linda, så gick vi ner till biteline där vi hade beställt bord (: alla åt tacobuffe, hade så jävla mysigt. vi pratade om så sjuka saker, haha jag skrattade nog fan hela tiden vi satt där(; och vi åt hur mycket mat som helst, drack en massa cider och hade det skit kul, mina sötisar! satt där ända till klockan vart kvart över nio, då pappa fick vara taxi åt oss;p först for vi till björn och skulle hämta lite saker, sen ner till stan och sen bort till timmy där det var fest (: riktigt trevligt. sen tog alla taxi ner till stan, men det regnade så jävla mycket. så lindas mamma var snäll och kom och skjutsade hem oss, jag sov hos marcus (; och idag har jag bara tagit det lungt, lagade världens godaste sallad, exakt som den på coffehouse ;) sen har jag varit och solat också :) nu ska jag kika på tv, sen sova. pusshej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards