Direktlänk till inlägg 24 juli 2009

fredag

Av matilda westlin - 24 juli 2009 19:07

hellu! Idag har jag jobbat med Maja :) det har varit jätte lite folk men vi har pysslat på med lite städning osv. Maja gick även och köpte en donut till mig, haha hon är så jävla söt :D vi har fikat och surrat, min lilla gumma är så söt! Imorgon ska vi också jobba tsm :) Det ska bli fun fun men jag lär vara ganska trött för ikväll ska jag och Anton ut till viforsen och träffa Linda, Robin, Danne, Ziri, Stoffe och dom :) Dom ska grilla och dricka så vi ska dit och joina dom ;) Jag är alldeles för hungrig för att vänta till halv nio för att äta så jag och Anton ska äta nu snart :) Gullisen står och lagar thaimat till oss nu :) Vi dricker även ett glas vin, super mysigt :) Nu står han även och gör varsin drink till oss, en sommardrink som han säger :D haha, sööt :)


Imorgon ska jag först jobba sen ska jag plus en massa folk ut till Sanna och parta :D Kommer bli jätte kul :) och mycket folk :D Jag längtar ;) Så ikväll blir det ganska lungt, eller jag ska iaf försöka eftersom jag ska upp så tidigt imorgon men vi får se hur det blir med det ;) haha! Men nu ska jag äta med min gos, pusspåer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards