Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

torsdag

Av matilda westlin - 30 juli 2009 10:45

Jag har ändrat mig! Jag vill inte tillbaka till Djerba längre, jag vill vara hemma med min älskling, Anton :) Fan vad jag tycker om dig gullet! Helt sjukt mycket! PUSSSS


Nu sitter jag på jobbet med världens huvudvärk och jag får skylla mig själv för jag var ut igår ;) Hela dagen igår var helt kaos.. Det började redan iförrgårkväll när jag skulle sätta i mitt nya löshår.. Alla microringa flög ut över golvet, Milla körde race i badrummet och kraschade mitt puder som gick i tusen biter.. Sen på morgonen när jag skulle sminka mig så åkte foundationflaskan rakt ner i Antons stengolv, OMG JAG DOG!! Brunkrämsäckel överallt och skit svårt att få bort.. Pricken över i:et var att den var helt ny, kul att köpa en ny.. Jag kan ju köpa fem till påengång, jag har ju så mycket pengar över.. bra.. bra!


När jag kom ner till jobbet så gick även min sko sönder, bra va? Jag jobbade bara till tre, då gick jag hem och tvättade mitt extremt tjocka och långa hår, blev inte nöjd för fem över när jag satt i nyhåret, det är alldeles för tjockt.. HEJ JAG HETER MARTINA (internskämt) aja, jag var bara hur less som helst hela dan. Lisa och Johan kom och hämtade mig hemma hos Anton vid åtta och då for vi hem till lajsa och kikade på bilder, drack vin och lyssnade på musik :) Åt även upp alla Lisas chips, som vanligt.. Drog sedan ner till svensson och tog en shot sen vidare till Olearys :) Där var min älskling och massa andra, jag blev lite för full men det var kul ändå :) Vägen hem är inte så  klar, det jag minns är att jag var sjukt barnslig och sur mot Anton.. Fan, vilken ångest jag har för det idag, uuh :/ och han som är världens bästa och den gulligaste personen jag nånsin träffat, förlåt hjärtat! Jävla shottar, eller hur Lisa? Haha, sällan der barkar ;) Vi kom hem tillslut iaf, det blev sent och jag gick upp tidigt imorse, hjälp det här dödar mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards