Alla inlägg under juli 2009

Av matilda westlin - 6 juli 2009 14:02

Hej snyggingar! Igår när jag var klar med allt så drog jag ner till Anton, han och Jocke hade hyrt en film, köpt chips och cola så vi myste och satt och kollade på två filmer :) En var helt sjuk, en komedi typ, helt störd :D Det var en kille som flög utanför ett flygplan och vinkade till alla i planet, HAHA jag dog! Fast det var bara jag som skratta.. Anton & Jocke tyckte inte alls det var nå kul, haha sjukt film och exakt som min sjuka humor ;) och jag lovar att jag kommer tänka på den där flygaren nu när jag åker flyg i natt, haha ;) menmen, vi satt uppe till klockan blev tre ungefär sen somna vi.


Idag vaknade jag vid elva och då låg jag o smsade med Malin, vi bestämde att vi skulle ta en tur ner till stan så hon gick och mötte mig sen har vi gått på stan och shoppat massor idag :D Jag har handlat för över 1500kr ;) Köpte lite linnen sen hårfärg, bodybutter och massa mer :) Så nu har jag laddat upp tills jag ska åka till Tunisien ikväll :) gaah, jag är värsta oplanerad, jag har inte ens hämtat min resväska som jag ska låna av mormor :P Så jag har inte packat eller nånting :o


Just nu sitter jag på Cleo och väntar på mamma sen ska jag hem o packa och sedan hämta en påse hos lisa med mina kläder :) Måste också hinna med att träffa Moa och så ska jag äta middag med min älskling :) Åh, hur ska jag hinna med allt??


Justja, Malin tog körkortet idag :D ååh, lillgumman, grattis :D Fan vad du är grym tjejen! <3

Av matilda westlin - 5 juli 2009 20:28

Hampus och jag gick bort till Hagakrogen och köpte oss varsin pizza sen gick vi hem till mig och käkade och snackade skit :) Det blev en tonfiskpizza för mig, haha usch vad äcklig jag har blivit! Jag äter tonfisk till allt, pizza, sallad och den där jävla tonfiskmackan på subway äter jag minst två gånger i veckan.. Haha jag är som min lilla Milla, hon älskar det också ;)


Efter att vi käkat så började jag gå mot Moa men det var så jävla kallt så jag ringde pappa och han fick hämta mig, då for vi och hämtade mitt linne och jag lämnade lite kläder som jag lånat av henne :) Jag har även hunnit med att tvätta en maskin med underkläder och nu har jag precis legat och badat så nu är jag dötrött! Jag ska gå ner till Anton om ett litet tag och se på film med han och Jocke :) Jag är sjukt sugen på att se en tjejfilm med massa chips så dom skulle fixa det, haha gulligt ;) Men nu ska jag göra mig klar. bye

Av matilda westlin - 5 juli 2009 17:36

Haha, jag fattar inte hur jag kan vara så jävla pigg efter den här veckan? Helt sjukt! Jag är inte ens bakis.. Jävligt konstigt men grymt skönt alltså :) Pratade precis med Moa i telefon, hon var pirat själv idag.. Åh, förlåt gumman.. Haha men hoppas du har tagit kort, sötpruppen min! Jag kom även att tänka på att en kille inne på svenssons igår sa att han hade kissat på ett sugrör sen började han röra om med det i min öl, HAHA är man normal då elleh? HAHA! och en till sjuk grej igår.. Jag och Moa rökte som nå dårar.. Vi rökte upp två hela paket bara hon & jag. Haha, jag röker förfan inte ens.. Men tydligen nu och vems fel är det? moooaah ;) både rökning och snus nu.. illa, illa!


Nu sitter jag och väntar på att Hampus ska sluta jobba så ska han och jag köpa pizza och käka här hemma ;) smaaalt! Var även ute och tog en långpromenad med pappa förut, jätte skönt! Vi åkte även på att knuffa en tung jävla bil upp till en parkering, haha tur man är stark ;) Ni kan ju fråga Anton hur stark jag är.. haha! Nä nu ska jag byta om, pusssss

Av matilda westlin - 5 juli 2009 14:34

Idag är det ingen vanlig dag för det är Johans födelsedag :D GRATTIS GRATTIS GRATTIS älskade vännen =D

Av matilda westlin - 5 juli 2009 13:00

Heeej påer! Ja, nu är det söndag och gatufest veckan är över.. Jävligt skönt faktist! Men den här veckan har varit grym! Jag har haft så jävla kul varenda dag :) varit på grymma förfester, druckit massa vin, gjort av med alldeles för mycket pengar, åkt karuseller, sovit som mest fyra timmar per natt, träffat underbara människor och bara haft hur kul som helst :D Jag har tillbringat en hel del tid hemma hos Moa också, så otroligt mysigt! Jag älskar att vara där hemma, mysigt som satan och både hon & kicken är väl världens gulligaste :) Jag kommer sakna dig som fan nu när jag far bort gumman! uuuh :( Jag orkar inte dra upp vad man gjort dag för dag men ni fattar ju hur dagen/kvällen sett ut, haha rööj! Igår så tappade jag bort en femhundring men det är det ända jag tappat under hela gatufesten, ååh liite nöjd jag är! Ingen kamera borta, ingen mobil, bara en peng.. Haha, good girl!


Idag så skulle jag följa med Moa ut till matfors och hjälpa henne med ett barnkalas, vi skulle vara pirater ;) Men jag sov hos Anton inatt och när jag kom hem och skulle ladda telefonen så hittar jag inte laddaren.. sprang ner till pappa och där var den men då hade Moa och hennes mamma redan åkt :/ åh, typiskt!! Men ring mig när du är klar gumman :D Jag vill även få tag i alla bilder Tua har knäppt, jag har några från igår men lägger upp dom flesta på facebook senare :) Så bilder kommer ;) pusspåer!

Av matilda westlin - 2 juli 2009 15:42

Tja! finns inte så mycket tid att skriva blogg just nu, det är fest hela nätterna och jobb på dagarna.. Ska försöka skriva annars blir det när allt är över och man förmodligen är helt död! haha.. Nu ska jag ner på stan sen party party ;)

Ovido - Quiz & Flashcards