Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av matilda westlin - 3 oktober 2007 20:38

idag gick jag och linda till skolan jätte tidigt, var på skolan redan vid åtta ;s skulle ha prov. fyfan vad jag satt & försökte plugga på det igår, gick verkligen jätte dåligt, haha marcus var så söt så han kom till mig för att hjälpa mig ;p haha! sen sov han här med mig, mys (; aja gick och la mig rätt sent, så imorse var jag dötrött! fast provet gick bättre än jag trodde så det var nice. sen har dan bara varit såå dryg, har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. så idag var det döskönt att komma hem :) la mig och sov en stund innan träningen, kikade på onetreehill också :) sen gick jag med maja och mötte linda och jenny. maja skulle till pontus & vi gick till friskis ;p träffade lisa där också :) nu sitter jag här med en ansiktsmask och äter paj (; kängurupaj kanske haha! ska ta ett bad strax, sen måste jag städa, blää tråk! och försöka kolla upp om vi är lediga imorgon första lektionen, vi ska göra ett projekt om gatufesten och vi ska intervju en tant så då får vi vara lediga en lektion som kompensation typ ;p så jag hoppas verkligen att det blir imorgonbitti, jag behöver sova ut! men först ska jag ringa marcus, pusss


Ovido - Quiz & Flashcards