Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av matilda westlin - 24 oktober 2007 12:39

sitter i datasalen på hedbergska nu, har engelska :o ska få tillbaka provet idag också, lär gå bajs! men imorse hade vi prov i personligförsäljning, gick hur bra som helst, jag gjorde provet på tio minuter och mats rättade det påängång. fick mvg (; sen gick vi in till stan på lunchen, gick förbi bodyshop och skulle höra om min praktik. det har varit sånt strul med allt men maria som är butikschef var där och sa att dom ville att jag skulle vara där, aw dom är så gulliga! så det ska bli kul att ha mina sexveckorspraktik där faktiskt, hoppas jag inte får alltför långa dagar bara. sist var det jätte bra där, och jag fick massor med smink och härliga krämer därifrån, åh ilikeit! sen ikväll ska jag träna med tjejerna, och så kommer min älskling o ska sova hos mig, ska bli så mysigt :) jag saknar han! måste plugga lite också om jag hinner annars blir det imorgon. men nu ska jag göra klart engelskan, slutar strax. puss

Ovido - Quiz & Flashcards