Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av matilda westlin - 6 oktober 2007 14:18

fredagen blev riktigt lyckad. efter skolan gick jag och linda på stan en stund, sen for vi till bb och hälsade på therese & sin lilla bäbis, åh vilket litet troll, så otroligt liten och söt (: sen for vi hem, fixade oss och gick ner o mötte lisa och andreas, sen gick vi till biteline där timmy och marcus var :) åt svin mycket mat, jag åt tacobuffe som alltid, aao så gott! satt där tills tio ungefär, drack massa cider, vin och hade det riktigt trevligt. sen kom markus fridlund och skjutsade oss till dalle så vi blev där resten av kvällen, ganska mycket folk (: kvällen slutade med att alla tog taxi därifrån och for hem, jag hade en sjukt rolig kväll tsm med mina gullisar linda&lisa.

på lördagen gick jag upp nio ungefär, duschade och gjorde mig klar, väckte min älskling och gick ner o jobbade (: vid fyra slutade jag, så då kom mamsen och skjutsade hem mig, la mig och sov en stund :o sen gjorde jag mig klar och gick bort till jenny :) där var linda också, satt där och hade skit  mysigt, åt en massa tårta, muffinsar osv. lillgumman fyllde ju år så vi firade henne lite, sen var det igentligen meningen att vi skulle följa med linda och lisa till en fest igranloholm men då väntade vi på ullis och emelie så vi stannde hos jenny istället. dom kom vid tio/halv elva ungefär :) vi hade så mycket att prata om så tiden bara flög iväg, vid ett kom vi på att vi kanske skulle dra nånstans, så vi beställde taxi och for ner till stan, gick till nån krog där vi träffade marcus, johan och alla grabbar. blev där ett tag sen har jag inte så mycket mera att säga om kvällen. allt spårade ur iallafall! fan "/ pappa fick hämta mig nere vid stan vid tre ungefär. sen for jag hem och sov.

Ovido - Quiz & Flashcards