Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av matilda westlin - 20 oktober 2007 15:56

hann aldrig skriva mer igårkväll. var ju hos pappa och åt mat, sen skjutsade han hem mig, då satt marcus utanför och väntade på mig ;p och det var tydligen ingen hemma, o såklart hade jag glömt min nyckel inne som jag alltid gör så vi kom inte in. det var skit kallt ute ;o och mamma var nere på stadshuset och åt mat så dom skulle inte komma hem på ett tag, så vi fick gå ner dit för att hämta nyckeln. men då tyckte mamma att vi skulle stanna, och marcus var sugen på en öl så vi gjorde det (: blev där ett tag, var mycket folk, mest gamlingar men haha! sen gick vi hem ganska sent. kikade på en film innan vi somnade.


och idag har jag jobbat, var på stan en sväng också, sen gick jag och köpte världens godaste baugette till lunch. nu är jag hemma, ska börja sminka mig snart:) vi ska iväg till skönsmon på furtioårskalas och äta där vid fem ;p får se hur länge vi blir där, åker förmodligen hem efter vi ätit. får se vad det blir ikväll, om det blir fest eller bio (; ska höra med tjejerna och marcus sen. näe nu ska jag fixa mig, puss

Ovido - Quiz & Flashcards