Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av matilda westlin - 4 oktober 2007 13:40

har näthandel nu, sitter i datasalen och håller på med en egen hemsida, min blir jätte bra och snygg.. haha not! min dag började med en jätteskön sovmorgon, vaknade av att maja väckte mig och sa att min klocka hade ringt i en timme fast jag inte vaknat, tröttis. men jag gick upp vid nio iaf, åt jordgubbskräm och drack kaffe.. maja och jag lyssnade även på gamla skivor, sånahär blandskivor med marcooliolåtar och sånt, haha as kul! hade en pigg morgon vi (; sen gick jag och mötte linda, då berättade hon att therese (lindas syster) fått sitt barn ;D gud vad kul! det blev en liten pojke som ska heta melwin, åh ge mig haha! så idag på lunchen gick vi till h&m barnavdelning, linda köpte skitsöta barnkläder, åh det är så smått :) så till helgen ska jag följa med och hälsa på lillbäbisen (: nu sitter vi och väntar på att vi ska få sluta så ska jag ner till stan och handla lite saker, jag ska bla testa min jacka igen som jag la undan sen ska jag kika på lite presenter :) men nu måste jag sluta, linda tjatar på mig, haha lillen! och ikväll blir det träning, skriver mera sen! pusss


(kl 16:30)

nu är jag hemma! gick på stan med malin och lovisa efter skolan, jag köpte lite presenter till jenny sen träffade vi mathilda och hennes kompis, dom skulle till den där modellgrejen (: och när vi for upp till gina så följde några äckliga typer efter oss, dom hade fetaste brillorna och trodde dom var stencoola. haha pinsamt! men sen följde dom efter oss hela tiden upptäckte vi efter ett tag, sen började dom prata med oss på engelska men då gick vi fort iväg så dom inte såg oss nå mer ;o herregud sjukt! aja sen skulle jag hem, gick förbi cleo och hämtade ett halsband sen gick jag hem :) nu håller jag på att städa, igen ;p hittade några underkläder och tröjor jag glömt bort att jag har eftersom jag har så stökigt i min garderob ;o ååh linda ringde nyss också, hon hade varit och hälsat på bäbisen, sött! imorgon får jag följa med dit, gud jag längtar (; näe nu ska jag äta sen träning! puss


åh just nu sakna jag min marcus förjävla mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards