Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av matilda westlin - 15 oktober 2007 14:22

aow vilken skön helg. har verkligen bara tagit det lungt, först i fredags så var jag och marcus hos pappa och åt mat, sen gick vi hem till marcus (: såg den nya beckfilmen, åt massa godis chips, dipp osv :) sen på lördagen for jag ner och jobbade, usch min klack på mina skor gick sönder när jag var påväg till stan, så jag fick ta på mig ett par skor vi säljer på cleo ;p sen kom pappa och hämtade mig, då övningskörde jag ut till birsta, for förbi och hämtade marcus också :) haha köpte ett katträd till milla där, sen köpte jag ett fint leopardparaply ;p var hos pappa nästan hela kvällen, hampus &evelina kom dit och åt mat. hade jätte mysigt, sen satt vi och pratade typ hela kvällen. och nu ligger våran lägenhet hos pappa ute också, vi ska flytta till en mindre, så köp den haha ;) sen vid tio blev vi sugen på att hyra en film så pappa, jag och marcus gick ner till stan och hyrde några filmer och köpte jätte mycket godis, as gott! sen hade vi en mysig kväll jag och min älskling (; och söndagen blev också lugn, for hem till mamma bara.


nu sitter jag i datasalen, väntar på vår lärare. lång dag ;o men ikväll blir det träning, längtar som en galning! näe nu ska jag kika in min nightlife, puss

Ovido - Quiz & Flashcards