Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av matilda westlin - 11 oktober 2007 15:11

en bild på milla, sweet!



igår var en skön dag, hade unghandelsdag så vi satt i aulan typ hela dan och lyssnade på bla grynet, haha hon är frän! sen var det lottdragning och jag hade turen & vann, vihi. jag vann en massa hårprodukter ifrån waterbellis (: gick och mötte min älskling på stan senare, då fick jag en present utav han, åh min gos! fick en rosa navelpiercing, haha sötnos (: sen var jag och tränade med brudarna!

idag var det väldigt kallt ute, tog på mig min jätte halsduk, en tjocktröja, min skinnjacka och vantar o gick till skolan med linda :) väldigt kort dag, plus att vi inte behövde göra provet i engelska som vi igentligen skulle ha gjort, typiskt! jag hade velat haft det idag ja, det är så mycket hela tiden så det hade varit skönt att få det överstökat men nej intedet :o istället hade vi skolfoto, blä fick reda på det när vi kom till skolan så nejtack till att vara med! kände mig inte speciellt peppad till att stå och bli fotad med ofixat hår, och tjocktröja ;p men jag säger som linda ja, det är bra att man får reda på saker itid! sen på lunchen gick vi in till stan, linda köpte en halsduk och jag en foundation & massa godis :) sen tillbaka till skolan, då hade vi bara en kort lektion för att bengt var borta, gjorde klart några frågor sen fick vi sluta :) nu är jag hemma, gick förbi södermalmsskolan förut, då var min älskling där och jobbade bredvid skolan med en massa byggen, aow vilken söt byggare han är, haha! 


(17:30)

nu har jag precis ätit lasange och kikat på onethreehill :) pratade med pappa förut också, söt. jag ska dit imorgon och äta middag tsm med marcus :) och shitt vad det snöar :o jag hatar snö & vinter men nu tycker jag det är supermysigt att det snöar! så ikväll ska jag bara mysa, ta ett bad, göra en ansiktsmask, se en film och bara ta det lungt (: sen ska försöka plugga till provet vi har imorgon också, åh jag vill inte! men imorgon är det helg och det ska bli så skönt. inga planer inför helgen än, så vi får se vad som händer (; näe nu ska jag gå, puss





Ovido - Quiz & Flashcards