Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av matilda westlin - 16 oktober 2007 23:30

imorse trodde jag att jag hade hur mycket tid som helst på mig, så jag satt mig och fikade framför datorn, sen fick jag jätte brottom, blev jätte sen så linda fick komma och hämta mig här hemma så vi skulle komma i ganska bra tid iaf haha ;p men vi hade vi bara två lektioner idag, väldigt skönt! allting blev intställt för att lärarna skulle på kurs, men vi hade engelskaprovet som var jätte svårt och som gick skit :o sen slutade vi så jag & linda gick hem, jag la mig och kikade på en film som jag och marcus hyrt i helgen men fick fel film så vi fick en ny :) jätte rolig, och gubben i filmen såg ut som våran lärare haha! sen när mamma kom hem så åt vi mat sen for vi ut till ikea :) köpte ganska mycket saker inne på själva ikeahuset sen hittade jag ett par jätte fina stövlar på dinsko. hittade två par, ett par som var varmare och ett par tunnare så jag stog där och hade beslutsångest ett bra tag men så kom malin dit :) hon tyckte jag skulle ta dom varma, men det gjorde jag inte haha! hon hade iaf köpt en jätte fin jacka på monkey :) sen hittade jag ett par mysiga röda tofflor också. och en massa leksaker till milla, sen for vi hem. spelade en skit bra låt i bilen, fan jag minns inte vad det hette men gud vad jag älskade den! (; gick ner och solade på ego sen också, tänkte träffa marcus som är där och tränar jämt men nej, då hade han och johan precis dragit därifrån när jag kom haha tack ;) närå, solade sen åkte jag hem och kikade på desperatehousevifes :) nu ska jag duscha sen gå och lägga mig, pussshej

Ovido - Quiz & Flashcards