Alla inlägg den 3 december 2007

Av matilda westlin - 3 december 2007 20:04

ihelgen har jag umgåtts med marcus en hel del :) och i lördags var jag med tjejerna hemma hos lisa, vi spelade våghals och drack, haha sjukt spel :P sen kom det en massa folk dit, bla min baby! kvällen började riktigt trevlig men slutade lite mindre bra! sen isöndags var jag på middag hos mormor :) marcus och jag var ner och kikade lite på julskyltningen också, var värdelöst! såg "van veteeren" på kvällen och myste!


idag har jag jobbat, ganska kul med tanke på att det är så mycket folk nu, mycket paket plus att dagarna går mycket fortare :) var och åt lunch på 1891 med mamma, väldigt mysigt! och nu är jag hemma, har varit och tränat med tjejerna ikväll :) får se om marcus ska titta förbi lite senare eller om det bara blir lungt, men nu ska jag ta ett bad, puss

Ovido - Quiz & Flashcards