Alla inlägg den 5 december 2007

Av matilda westlin - 5 december 2007 17:19

igår kom marcus till mig nångång efter fem, vi åt mat sen tog vi det bara lungt :) jag hade möblerat om i mitt rum igår så det var så städat och fint! flyttat sängen osv så vi kikade på en film och myste i mitt nya rum :) sen på kvällen var det desperate som vi såklart såg, haha marcus har börjat gilla det han med. vi gjorde massa fika och såg på det! sen sov han kvar här :)


imorse vaknade jag och var jätte trött så det övergick till att jag blev så jävla irriterad istället, jag var inte speciellt tyst och lät inte marcus sova så han blev inte så glad på mig precis ;p men det är han nu, haha :) gick ner till stan sen, då snöade det, blää man var inte speciellt snygg när man kom ner till stan, helt dyngsur! sen idag skulle jag och malin gå till åkersvik och äta som vi nästan aldrig gör, men då blev det så sent så mamma ringde mig och ville att vi skulle komma och äta med henne och hennes kompis, så mamma bjöd mig och malin på lunch :) på 1891 såklart haha! sen har vi fått varor idag, massa julklappsförpackningar, hur fina som helst så jag har haft fullt upp på lagret, inte speciellt kul men dan har gått fort. o nu är jag hemma, väntar på att mamma ska göra klart maten, är även jätte trött så jag orkar nog inte gå och träna ikväll! istället så ska jag nog gå ner till mormor och sova där :) så jag har nära till jobbet imorgon! justja, jag fick ett shampoo och ett balsam idag för att jag jobbat så bra, tralla la haha! men näe, nu ska jag äta innnan jag hungrar ihjäl :o puss

Ovido - Quiz & Flashcards