Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

söndag

Av matilda westlin - 3 maj 2009 21:57

Okej, i helgen så har jag inte festat nånting, skönt som fan! Dock blev det en jäkla utgång i torsdags men då var det ju sista april så det räknas inte ;) good girl! Igår (lördag) så jobbade jag på Cleo.. Efter jobbet sprang jag och mormor och letade studentklänning men jag hitta ingen! Fan, ingen duger och alla är så jävla tråkiga!! Är väl sent ute som vanligt 8-) Blev lite annan shopping iaf, köpte en foundation, två skit söta tunikor från Indiska (fick ena av mormor :) sen tre par leggings från h&m :) Mormor skjutsade sedan hem mig till pappa där jag åt middag och vid halv nio kom Lisa, Simon & Emil och hämtade mig.. Vi åkte i Simons pappas bil, shitt vilken skön bil, jag dör! Jag och Lisa satt i baksätet i en silvrig nerkabbad (bilmärke?) i tshirt och stekte, haha döskön kväll :) For ut till kvissle tsm med tre andra bilar där det var cruising och där var alla fulla, bönder och allmänt odrägliga, haha!! Jag och Lisa var nyktra men hade kul ändå :) Blev sedan en sväng till Hampus och sedan for vi runt i stan, ååh sommar!! Kom hem vid ettiden och då somnade jag påängång. Skön kväll :)


Idag var jag helt död när klockan ringde, klev upp och åt nudlar.. Haha snygg frukost! Sen tog jag en prommis ner till stan och hela dagen har jag tillbringat på Ibishotell i ett konferensrum där det har varit en sminkkurs. Skit kul har det varit, jag fick sitta modell men samtidigt lära mig medans makeup artisten sminkade mig :) Var ca 30pers på kursen så vi var ganska många och det tog verkligen hela dagen, kul att ha testat på! Snygg blev man också ;) Dock väldigt mycket smink, starka färger & väldigt festligt men snyggt blev det!


Nu har jag precis badat, ska föna håret och fixa lite här hemma sen måste jag sova. Är trött som en idiot!

 
 
Alex

Alex

4 maj 2009 02:36

Var faktiskt annat folk än bönder där också :P

http://www.msga.se

 
therese

therese

4 maj 2009 14:31

alltså jag måste ju få säga att vi är rätt kassa, haha! nu tycker jag vi ska surra lite skit :D

http://theresjohansson.blogg.se

 
matilda

matilda

5 maj 2009 16:24

haha jaa kanske alex men mest bönder och fyllskallar!! känner du dig träffad? haha

http://matildaw.bloggagratis.se

 
matilda

matilda

5 maj 2009 16:26

haha jag vet therese, vi är sämst på att planera :p skärpning ;)

http://matildaw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards