Alla inlägg den 23 december 2007

Av matilda westlin - 23 december 2007 20:14

igår var det lördag och jag jobbade på dan som jag alltid gör på lördagar ;) sen var vi allihopa hos pappa och skulle fira lillajulafton hos honom, vi hade det jätte mysigt, åt massor med julmat, öppnade paket och hade riktigt mysigt :) jag fick bla en massa presentkort, en kamera, ett minneskort, pengar osv :) kanonbra! efter allt mys därhemma så skjutsade pappa hem mig, gjorde mig klar och gick ner tll lisa, så där tillbringade jag hela min kväll :D hade skit kul, lisagumman fyllde ju år så hon gick runt med en jätte söt hatt som vi hade köpt till henne, lite senare kom sanna dit :) men kvällen var jätte kul, det blev inte så jättesent för mig, jag skulle ju jobba idag. så påvägen hem pratade jag med min baby, åh vad jag saknar han!


idag har jag jobbat, sen gick jag på stan en sväng. och nu är jag hemma, döskönt! ikväll ska jag bara ta det lungt, inte göra nånting faktiskt, se på en film och slå in julklappar är det ända jag har planerat :) och imorgon är det julafton, ih vad jag längtar! mysigt som bara den :) jaa, nu ska jag gå, får se om jag skriver nått mer, annars godjul allihopa :) 

Ovido - Quiz & Flashcards