Alla inlägg den 11 december 2007

Av matilda westlin - 11 december 2007 20:36

idag är det tisdag och jag har inte skrivit blogg på skit länge!
men ihelgen har det inte hänt speciellt mycket, i fredags var jag på china med pappa på lunchen sen efter att jag slutat for han & jag o hämtade marcus, då for vi och köpte pizza och såg idol på kvällen :) sen minns jag inte speciellt mycket mera vad jag har gjort i helgen!

igår måndag så jobbade jag , sen var det planerat att jag skulle träna på kvällen men jag hann inte dit så jag for på ikea istället :) köpte några julklappar och ett linne plus lite smink :) och idag har varit en jävligt rolig dag, fullt upp! det har varit hur mycket folk som helst på bodyshop vilket har varit superkul och dan har gått jätte snabbt. sen vid tolv hade jag lunch, då gick jag och käkade med mamma och marcus på 1891, väldigt mysigt! älskar att ha praktik, är nästan ute och äter varje dag annars är det bara tråkmatsalen när det är skola :o uuä jag längtar verkligen inte tillbaka till skolan! men snart är det jullov & utlandsresa, fan vad jag längtar nu. ska bli så förbannat skönt att komma härifrån till värmen i två veckor tsm med maja :)


ikväll har jag varit uppe på sjukhuset hos morfor, det var kanonbra med honom så det var kul att se han glad & pigg! och så har jag och mamma försökt låsa upp min mobil på internet, mitt abonnemang har äntligen gått ut så nu ska jag bara låsa upp den så jag kan använda halebop igen :)  det fanns säkert hundra telefoner att välja mellan när man skulle låsa upp den men såklart inte min, så jag får betala 350 kr istället, blä onödigt! menmen!

nu ska jag göra iordning fika för snart börjar desperate housevifes! puss

Ovido - Quiz & Flashcards