Alla inlägg den 20 december 2007

Av matilda westlin - 20 december 2007 21:16

idag blev det inge jobb heller, jag skulle bara vilja spy på min sjukhet nu. fan jag har ju haft feber lite nu och då i flera månader och jag är riktigt trött på att aldrig bli riktigt frisk :s och ännu värre är att jag har inte min marcus här hemma som kan ta hand om mig :/ men jag har legat och tagit det lungt hela dan, sett på ett antal filmer och ätit allt möjligt! pratat i telefon med linda och marcus som jag gör varje dag, mycket trevligt! sen imorse ringde jag till bodyshop och berättade att jag inte kunde komma, naw vad söta dom är! dom berättade att dom saknade mig och att jag skulle komma in nått framöver för dom ville fira av mig :) så imorgon hur jag än mår så ska jag ner dit en sväng efter lunchtid nångång och bjuda på tårta :) sen måste jag köpa alla mina julklappar, har inte köpt en ända än, eller jo en till min älskling men jag måste göra det klart nu iallafall! för på lördag ska vi fira lillajulafton hos pappa och riktiga julafton hos mamma! det kommer nog bli en hel del jobb för mig nu till helgen också men på lördag så ska vi fira sötlisa som fyller år :) och så kommer sanna hem också, ska bli kul!

åh jag saknar marcus som bara den! har pratat med han ett par gånger nu ikväll, vi har planerat en massa vi ska göra när jag kommer hem :) han verkar ha det jätte bra där nere, och nu är det exakt en vecka tills jag åker utomlands, det ska bli så skönt! men nu ska jag dricka te och äta en macka, pusss

Ovido - Quiz & Flashcards