Alla inlägg den 19 december 2007

Av matilda westlin - 19 december 2007 13:09

hellu! igår var jag och jobbade på bodyshop, efter att jag slutat for vi och handlade chinamat och sen blev det mys med marcus :) jag kände redan igår morse att min feber börja komma tillbaka och att jag hade ont i halsen men jag tänkte inge mer på det och gick och jobbade, vilket jag ångrar! istället är jag jätte sjuk och hängig idag :/ så idag blir det inget jobbade, men imorse när jag vaknade så gjorde min älskling mat åt oss, sen har jag hjälpt han packa och städa hela morgonen. tillslut när vi var klar vid tolv kom pappa och skjutsade ner oss till tåget, åh vad söt milla var i sin låda som hon ska resa i ;p hon och marcus far ner till småland idag, hem till marcus mamma och hela sin familj som bor där så jag kommer inte träffa min baby på tre veckor nu :( uuh! jag kommer avlida, JAG SAKNAR DIG REDAN! men när jag kom ner till tågstationen så följde jag med marcus och skulle vinka av honom, då följde jag med in på tåget, hjälpte han med all packning och skulle säga hejdå, men gissa vad som händer?? jo tåget börjar åka! jag fick västa paniken och försökte slita upp dörrarna men det gick såklart inte eftersom att tåget redan börjat åka så marcus fick springa ända längst fram och säga åt chafförn att stanna, haha så tillslut gjorde han det och jag kunde hoppa av :P men jag fick gå världens bit tillbaka, haha;p aja sen for vi och handlade jag och pappa :) jag ska göra lite fika och se på en film nu, sen ikväll ska jag förmodligen hem till marcus och hämta hans platt tv, han ville att den skulle vara hos mig nu när han är borta :) jaja, kanske skriver nånting mera sen, pusss

Ovido - Quiz & Flashcards