Alla inlägg den 13 december 2007

Av matilda westlin - 13 december 2007 17:55

imorse blev jag väckt utav mamma vid sju, då tog jag på mig en ett par mjukisbyxor och en tjocktröja, packade med mig lite saker sen for jag med mamma ner till stan. gick direkt upp till mormor så jag kunde göra mig iordning där sen gick vi till stadshuset vid halv nio. det var typ lucia morgon där för alla som jobbar i affärer på, påstan :) så det var jätte mysigt och asgod frukost! det var där jag var lucia i fjol haha! sen följde jag med bodyshopgänget till jobbet och så började dan ;p var hur trött som helst! men när det äntligen var lunch så gick jag och malin till coffeehouse och käkade lunch :) så det var mysigt! synd att linda inte är i stan så att hon kan vara med oss :/ aja jag får träffa henne i helgen :)

o idag har dan gått jätte fort, haha jag har fått jätte mycket beröm för stövlarna jag lånade utav mamma imorse :) haha! sen var det en så söt tant som tyckte om mitt nagellack och ville köpa ett likadant hah! jaa, sen när dagen var slut så kom mamma och skjutsade hem mig så nu är jag här med maja :) hon och jag har precis ringt och beställt mat ifrån pizzaplaya, uäe det skulle ta en timme :O så jag hoppas det kommer innan jag ska iväg och träna med tjejerna! jag har ju inte tränat på hela veckan nu.. näe nu ska jag sätta mig med maja och kika på en film. pusss


åh jag vill ha sommar nu! hittade en så söt bild på min älskling som har fastnat under vår altan haha!

Ovido - Quiz & Flashcards