Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av matilda westlin - 6 oktober 2008 15:20

Måndag idag,

Jag vaknade imorse bredvid min sötnos, svin mysigt :) Gick upp och duschade och åt frukost tsm med mamma. När jag sen går upp för att sminka mig så puttar milla ner min silverring i handfatet och ringen åker ner med vattnet i avloppet :o faaan! jävla skit, en jättefin silverring från cleo :s gullig katt jag har! damn, riktigt less blev jag. Fast igentligen så blir jag inte förvånad, allt åker i golvet när hon är framme och det vet jag om, så jag får faktiskt skylla mig själv hur less jag än är "o

Vid åttatiden gick jag ner och mötte linda, sen gick vi till skolan, var riktigt halt ute :o Blev även döv utav alla gånger linda skrek till för att hon halkade, haha lillskrikare ;) annars idag så har jag haft huvudvärk och ont i min jävla tand, fy i helvette vad jag vill ha bort den nu! det är en visdomstand och den värker hela tiden, är svullen och irriterad där så jag ska dra den nån dag antingen i veckan eller nästa, beror på när det finns tid. hoppas det går fort, pallar inte att ha den kvar.

Nu är jag hemma iaf, ska iväg och träna sen :) Ska bli jätte skönt, har inte tränat på två veckor nu :o trodde inte att jag skulle kunna göra det på ett tag eftersom jag äter pencilin men det var tydligen ingen fara så jag är jätte glad att jag kan det ändå :) haha, det är mycket fel på mig nu, jag har halsfluss, tand och huvudvärk ;p Justja, jag fick reda på religionsprovet idag, jag fick mitt första IG.. sämst! menmen, nu ska jag lägga mig och vila ett tag. Helena kommer hit ikväll också =D puss

Ovido - Quiz & Flashcards