Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av matilda westlin - 22 oktober 2008 19:38

Dagen började med att vi skulle jobba med vårat UF företag i skolan, vi registrerade det idag så nu gället det att ligga i.. vi är efter som fan :s Har missat svin mkt på dom timmarna :o aja, vi hade bara två lektioner idag och sista lektionen var historia, jag gick lite tidigare eftersom jag skulle upp till mamma på vårdcentralen och kolla min nacke.. Jag har fått så fruktansvärt ont i den efter att jag vurpade :o Så nu har jag fått några övningar som jag ska göra så jag hoppas nacken blir bättre snart, känner mig stel som en pinne "/ men iaf, efter att jag varit på vårdcentralen så gick jag hem, åt lite mat sen övningskörde jag med pappa bort till friskis :) Tränade på ett puls/medel pass tsm med sanna och linda :) Jag fick hoppa över styrkan idag, det var omöjligt att göra armhävningar med tanke på mina sår och blåmärken på knäna och min handled :/ men annars så gick allt bra, passet var skit kul :) Efter att vi tränat klart så for jag hem, packade ihop lite saker och nu har jag precis kommit hem till mamma. Jag ska sova här inatt, dom ska byta dörrar i alla lägenheten i mitt trapphus imorgonbitti så då kan jag & milla inte vara hemma så vi sover här i natt och åker tillbaka imorgon på kvällen nångång :)

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, ska lägga mig och kika på bonde söker fru nu sen ta ett bad och bara chilla :) ha en bra kväll alla, pussn

Ovido - Quiz & Flashcards