Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av matilda westlin - 29 oktober 2008 18:01

tjaaabba.

Idag har jag jobbat på cleo, vilket gick superbra och jag har verkligen världens snällaste mormor =D För det första så fick jag välja lunchställe som vi skulle köpa mat ifrån (fast det får jag jag alltid göra ;) sen så fick jag en helt ny sebastianspray av henne plus en en puderborse från body shop så nu slipper jag ha den jag köpte från h&m som bara tappar strån :s ååh, jag är as glad nu :) annars så har dan gått jätte fort, fick skjuts både till och från jobbet av pappa så jag slapp gå i kylan :)

Nu är jag hemma, ska kanske på hockey ikväll ;p kom precis hem, pappa har städat här hemma, jag hade en jätte hög med disk som var borta plus att han har målat en del av väggen som gubben som satt in dörren förstörde, så det var gulligt av han :) Fick precis sms utav både linda, sigrid och hampus & alla skrev att det snöa :o usch, hemskt med vinter.

Igår kväll kom hampus till mig, vi satt och surra och åt "gorillas skumbananer" haha söta vi är, lalala :) sen drog han hem och jag blev så fruktansvärt sugen på mer godis så jag tog en prommis ner till konsum.. När jag är utanför konsum så kom jag och tänka på hur längesen det var jag träffa Jonte och gissa vem som står där inne och ska betala? jo, han =D haha, fyfan vad fult.. så nu funderar jag på att bli en sån där tant som spår i framtiden.. haha! aja, vi stod och surrade ett tag :) sen gick jag hem och plugga lite på teorin & proppa i mig godis ;) Hade även sjukaste konversationen med kunne på msn som handlade om att jag alltid lyckas gå hem från krogen grinandes HAHA sen så mobbade han sönder mig om en annan grej också ;p aja, nu ska jag dra. puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards