Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av matilda westlin - 27 oktober 2008 22:14

Idag är det måndag.. Jag har inte skrivit någonting i bloggen sen i lördags då jag kom ner till cleo, helt förstörd, för det första så försov jag mig, för det andra så hade jag inget smink att sminka mig med, ingen mobil eller nånting så jag var jävligt irriterad och less.. Det var då jag skrev mitt inlägg här på bloggen.. Men dan gick bra ändå, fick låna pengar utav mormor så att jag skulle kunna gå och köpa det nödvändigaste.. Nu har jag vant mig med att jag tappat bort allt:o eller nä, inte vant mig men försökt att acceptera det iaf "/ buhu, jag är fortfarande as less. Men imorgon så ska jag iaf få en ny mobil och jag hoppas att mitt simkort kommer också, mamma har ringt och beställt ett nytt bankomatkort så imorgon måste jag ner till stan och fixa ett legg :o plus spärra lite andra kort som försvann :s Sen det dära med att vi är tvungen att byta lås på dörrarna har jag haft världens tur med, mamma har lyckats fixa så att jag inte behöver betala nånting.. Hon kände killen som jobbar med att byta lås och han kunde göra det gratis åt oss :D gaah, fattar ni? jag slipper betala flera tusen :) så jävla kung. Istället så kan jag lägga pengarna på att köpa tillbaka lite småsaker som försvann.

aja, vad har jag gjort dom här andra dagarna då? Jo, i lördag så var jens här och grejade med min dator så nu kan jag ladda ner filmer som bara den ;) plus att datorn är toppfräsch, inget virus och inga onödiga filer som bara dampade sönder datorn förut.. Kvällen på lördag blev lugn, jag varken orkade eller kunde göra nått så jag var bara hemma.. På söndag så var jag ute och övningskörde med pappa sen på kvällen så var jag med rakke och stammen :) Vi var ute och åkte ett tag sen var vi här hos mig och bara chillade :) Dom stannade till halv två nångång, sen somnade jag som en stock. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, varit och tränat är typ det ända. Ska snart gå och sova och så kommer kanske gosen hit och gör mig sällskap :) (bilden är från i fredags hos matzi=)

Ovido - Quiz & Flashcards