Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av matilda westlin - 30 oktober 2008 15:21

Igår blev det ingen hockey, istället så satt jag och råplugga på teorin och jag satt i säkert fem/sex timmar.. haha, nördigaste jag nånsin gjort.. Tillslut tröttnade jag så jag la mig och försökte sova, vilket inte gick för jag var superpigg så jag låg och vred på mig i en timme sen gick jag upp igen och körde teori, så nu har jag nästan klarat fas a ;) haha jag måste vara cp eller nått men det tar svin lång tid för mig men snart så ;) la mig runt tvåtiden sen vid halv fyra ringer rakke och väcker mig ;p haha så inatt har jag inte sovit speciellt mycket..

Idag har jag inte gjort så mycket heller, var och handlade med pappa sen nu om en halvtimme så ska linda komma och hämta mig så ska vi åka till klingsta till malin så ska ha myskväll där, jag linda lisa sanna och malin =) ska bli skit mysigt. nu ska jag gå.. pusspusss 

Ovido - Quiz & Flashcards