Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av matilda westlin - 14 oktober 2008 16:49

imorse vaknade jag först vid sextiden utav att milla ligger och sover precis vid mitt huvud, svin gulligt :) men det var alldeles för tidigt att kliva upp så jag somnar om och vaknar när klockan är nio ungefär, blev lite för sent men jag gick upp och gjorde mig klar sen sprang jag iväg och mötte linda.. Vi blev ganska sena till första lektionen men missade typ ingenting :) hade näthandel c sen hade vi lunch, då träffade vi rakke utanför åkersvik sen gick vi in till stan. Jag köpte ett rosa nagellack och ett jätte fint läppglans från isa dora :) Varken jag, linda eller malin orkade gå på svenskan som var sista lektionen så vi hoppade den och gick och satt oss på charm och tog varsin kaffe istället ;) svin mysigt! satt där i flera timmar :) samtalsämnet varierade allt ifrån sex till att flytta hemifrån eller så surrade vi om skolarbete, haha riktigt trevligt :) var jätte mycket folk som var på stan :) Väldigt många mammor som är på stan med sina bäbisar, gaah så jävla gulligt :) jag dör, vill också ha en ;) höhö.

Vid tvåtiden gick malin för att klippa sig och jag & linda satt kvar en halvtimme till sen gick vi tillbaka till skolan och hämtade lite skolgrejer. Vi har prov i historia imorgon :o Jag har ingen bok att läsa i, såklart så har jag tappat bort den men jag har några frågor som jag ska plugga på, ska göra det lite senare ikväll :o först nu så ska jag äta sen blir det träning, ett brädpass ikväll =D

här är en bild på mig och söta melwin

Ovido - Quiz & Flashcards