Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av matilda westlin - 23 oktober 2008 21:56

Torsdagar, börjar halv nio, slutar tjugo i sex .. Måste vara det längsta man kan gå i skolan på en dag? och gör nån annan än oss det? njae, jag tror inte det men dan idag har varit riktigt rolig trots att den varit super lång :o Imorse så jobbade vi med vårat grupparbete om vänsterpartiet, gjorde ett jätte fint arbete och satt upp bilder i korridoren som vi tagit i sthlm, haha skit kul att kolla på ;p Det var bilder på oss som vi knäppt utanför slottet, i nån kyrka osv.. (skolarbete såklart) ;p mobbad man såg ut! Sen nästa lektion var historia och det är nånting jag verkligen hatar men idag hade vi mössprovning just då så vi missade den, woho det kunde inte ha blivit bättre ;) och att välja ut en studentmössa kändes sjukt overkligt :o shitt, vi går ut snart :o fort det går.. Men vi bestämde tsm i klassen hur den skulle se ut och så testade vi storleker osv :) Sen så hade vi några lektioner till men dan har varit riktigt kul, serveringslektionen var as flummig ;p alla var trötta och skrattade hela tiden så det blev ingen seriöst lektion precis :) as skönt.

När vi slutade så gick jag och linda hem, åt mat och så kom linda o hämtade mig så for vi och tränade :) var skit jobbigt idag :o men kul! Nu är jag hemma i lägenheten, dom har bytt dörrar så nu ska det inte ska vara lika lyhört här, as skönt :)

btw, maja och fredrik har blivit fotade idag utav en tjej som heter caroline i hedbergskas fotostudie, damn vilka fina bilder :o kika på majas bdb, dom är så jävla söta tsm :) älskade lillasyster


Ikväll ska jag bara ta det lungt, tänkte kika på en film snart och ta ett bad men det gör jag innan så jag kan somna till filmen, mys =D Imorgon så ska jag inte gå i skolan, vi har en massa föreläsningar eftersom det är FN-dagen men det känns inte speciellt viktigt så jag hoppar över att gå dit. Jag har massor med andra viktiga saker som jag måste fixa med imorgon.. Nu ska jag bada, pusspuss.

Ovido - Quiz & Flashcards