Alla inlägg den 5 mars 2008

Av matilda westlin - 5 mars 2008 20:24

sitter hos marcusälskling nu, han for precis iväg och hämta lite folk. linda och jag sitter här, lyssnar på gyllene tider, dricker vin och har sjukt jävla kul! lägger in bilder från kvällen imorgon ;) älskling skjutsar oss ikväll men nu ska jag dansa, linda tjatar ;) pusss från linda och matilda haahhahah :D

Av matilda westlin - 5 mars 2008 06:59

godmorgon! marcus for precis till jobbet och jag kunde såklart inte låta bli att vakna .. less! måste försöka somna om efter att jag skrivit klart här! ska bara berätta om gårdagen/kvällen ;p helt sjukt! marcus och jag for ju bort och kikade på en bil han hittat på blocket, han skulle verkligen bara titta, absolut inte köpa den men haha, det gick ju bra.. jo tjena han köpte bilen ;P haha fan vilken söt bil, as liten och gammal ;p så igår var vi ute och körde hela kvällen, for ut till marcus pappa och tog en kaffe, sen hem till mamma och runt runt.. for ut till ett ställe där jag kunde köra med, haha grymt kul! slutade med mat på max (; .. sen hem!


och idag ska jag ner till stan, as många jag ska träffa som ska köpa biljetter utav mig, haha fult! alla ringde igår och skulle köpa utav mig ;p sen ikväll blir det utgång med lindagumsan :) men nu måste jag försöka sova, annars kommer jag aldrig klara dan och kvällen :o pusshej! 

Ovido - Quiz & Flashcards